Ioii..despre acest aspect am vrut să scriu de ceva vreme, însă am tot amânat. De ce? Habar nu am..

Nu mai este nici o noutate faptul că celebrul Facebook este folosit mai mult pentru promovări, anunțuri, strategii de marketing decât pentru socializare. Vrei să afli cine s-a căsătorit? Cine și-a deschis o afacere? Cine angajează sau cine are apartament de închiriat? Vrei să vezi ce se întâmplă prin spitalele din Românica sau vrei să joci PixWords? Ești curios cine mai dă un Iphone gratis în schimbul a câtorva like-uri sau cine știe ce magazin cu renume din mediul online mai organizează concursuri? Ați înțeles ideea: Facebook este cea mai bună modalitate de a face toate acestea. 

Și nu aș avea o problemă cu toate acestea în ideea în care concursurile ar fi pe bune, promovarea ar fi la ceva de calitate, iar anunțurile ar fi scrise corect. Dar ce te faci când vezi aceeași postare distribuită pe 351978624 de pagini și tot atâtea grupuri, în care ți se promite ceva telefon șmecher, poate – poate le crește traficul și vizibilitatea în rândul populației din spațiul virtual?! Cum să reacționezi când vezi news feed-ul plin cu postări despre politicieni din partidul X, mânca-i-ar maidanezii pe care îi ucid fără milă, de parcă ceilalți ar fi niște chipuri angelice, cu inimi pure și gânduri înălțătoare?! Ce să mai zici când, majoritatea imaginilor virale sunt modificate și ”aranjate” în așa fel încât reușesc să-ți stoarcă vreo două lacrimi și tot atâtea share-uri?! Să nu mai pomenesc de toate acele știri Bombă! Șoc-și-Groază! Trebuie-să-Vezi-asta! A-murit-Xuleasca-este-în-doliu! Mă simt de parcă aș fi la OTV, pe bune! 

Oameni buni, dacă vreți să faceți o faptă bună, simțiți-vă liberi să o faceți. Vrei să ajuți un copil bolnav de leucemie?Donează un leu în cutiuțele de la Carrefour, like-ul tău nu-i ajută. Vezi o familie săracă? Donează hainele/ jucăriile/ lucrurile pe care le ai în plus în casă, un share nu le ține de cald. Vezi o imagine cu un animal maltratat? Fă ceva practic, nu încărca aiurea Facebook-ul cu postări lacrimogene. 

Selectați ceea ce mass-media vă dă pe tavă. Analizați lucrurile și nu luați de bun tot ce vedeți! 

media-spoonfeeding-cartoon

Don`t end like this! 

7 Replies to “Cerșetorii de like-uri”

  1. Poteci de dor says: octombrie 19, 2015 at 5:58 am

    Am dat şi like că nu puteam să nu. Păcat că cei care fac ce ai scris tu mai sus nu citesc asta. Şi dacă citesc, nu înţeleg nimic. Eu sunt mai liniştită, pe FB nu intru decât o dată la 5 luni. Aşa că sunt ferită 😉

    1. madmoisellesarcastique says: octombrie 19, 2015 at 8:24 am

      Și ceea ce e mai trist este faptul că multe persoane cred în chestiile astea 😀 ești un caz fericit! O zi frumoasă!

      1. Poteci de dor says: octombrie 19, 2015 at 8:25 am

        Din păcate, da… ei chiar cred…
        Mulţumesc, la fel!

  2. racoltapetru6 says: octombrie 19, 2015 at 11:15 am

    Despre acest subiect aș fi avut și eu ceva de spus, dar ai făcut-o tu mai bine. 🙂

    1. madmoisellesarcastique says: octombrie 19, 2015 at 7:48 pm

      Mulțumesc 🙂 sunt sigură că ai și tu idei bune.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*