Experiență neplăcută la Auchan

auchan-cluj

 

Ieri am intrat în magazinul Auchan din Iulius Mall pentru a face rapid câteva cumpărături. Da, ți-ai și găsit! Pe lângă faptul că era o aglomerație de nedescris (culmea, era o zi de miercuri), am stat inutil la două cozi diferite pentru a plăti 5 produse.

Ținând cont că de mâine începe Black Friday, nu mă așteptam să găsesc o așa aglomerație într-o după amiază banală de miercuri. Dar, eu am uitat că la noi cumpărăturile pentru Crăciun încep din noiembrie și țin…până când leșinăm de la atâta alergat și de la tot atâta mâncat. Dar asta e cu totul altă poveste.

Nu știu dacă ați observat, dar Auchan a implementat un sistem nou de a plăti cumpărăturile. Este vorba de un robot amplasat după casele de marcat. Să vă spun cum funcționează toată chestia asta: alegi pe raft produsele, stai cuminte la casa de marcat să-ți scaneze tanti produsele alese, după care primești un bon cu care trebuie să mergi la un robot să plătești. WTF? De ce aș sta la 2 cozi să plătesc aceleași chestii? Sunt convinsă că în capul celor care au gândit acest proiect totul avea sens, dar..nu știu ce să zic. Nu vreau să arunc acum cu pietre pentru că îmi place acest hipermarket. Din punctul meu de vedere este cel mai organizat și curat din oraș. Dar care este logica acestui robot, dragilor? Măcar de ar fi fost amplasați acești roboți separat de casele de marcat, pentru cei cu puține produse. Da, atunci avea perfect sens. Dar așa..e aiurea. Timp pierdut și nervi întinși la maxim.

Dacă într-o zi obișnuită era un haos în magazin, mă întreb cum va fi de Black Friday! Ne-bu-ni-e!! Îmi pare rău, Auchan, dar după experiența de ieri nu știu cât de des voi mai alege magazinul vostru pentru cumpărături!

Și-n orașul vostru s-a implementat acest sistem? Dacă da, ce părere aveți?

xoxo

Sursă foto: site

Leave a Reply