O afacere de succes se începe într-un restaurant

Fun Fact: conform cercetatorilor zeusieni, orice afacere de succes se începe într-un restaurant. Cât mai multe mese luate în oraș, căci nu se știe niciodată.

Vă invit la un exercițiu de imaginație. Interior, restaurant, zi. Două persoane intră pentru a servi un prânz de afaceri, având o rezervare în prealabil, bineînțeles. Un ospătar se plimbă agitat printre mese, încercând să le explice celor doi domni că nu mai sunt mese libere. După o lungă discuție, ospătarul ridică neajutorat din mâini.

– Cel mai probabil colega mea n-a înțeles bine și a dat masa dvs. altor clienți. Ne pare rău, dar nu vă pot ajuta. Mulțumim pentru înțelegere și vă mai așteptăm la noi.

Întrebare: dacă tu ai fi în locul unuia dintre cele două persoane, ai mai reveni în acel restaurant? Nu trebuie să-mi răspunzi mie, ci ție. Mai ales dacă tu, cel care citești aceste rânduri, ai o poziție de manager/ consultant sau chiar patron al unui restaurant.

Când deții un restaurant, nu e suficient să ai comenzi cu nemiluita ca să aibă bucătarii ce să lucreze, ci trebuie să ai în vedere mult mai multe lucruri. Nu e suficient nici să ai bucătari experimentați care să gătescă excelent, de îți vine să leșini de plăcere după ce termini de mâncat. Degeaba oferi clienților tăi cea mai bună și mai scumpă vită din univers, crescută într-un grad de aur, hrănită cu iarbă din aur și gătită în cuptor de aur, dacă uiți de rezervarea lor. Sau dai rest prost. Sau, mă rog, o dai în bară cu ceva.

Trebuie să ai un concept, o strategie. Trebuie să vinzi o poveste, un stil de viață, nu doar un meniu bine pus la punct. Oamenii să aleagă restaurantul tău pentru că le oferi mâncare bună și ceva în plus. Acel ceva în plus este ceea ce te diferențiază de concurență.

software-restaurant

Acel ceva în plus poate fi un program de fidelizare al clienților sau acceptarea unor multiple tipuri de plată, fie că sunt individuale sau combinate. Aceste lucruri pot fi realizate prin implementarea unui program software marcaj restaurant de la Expressoft TechnologyBeneficiile unui astfel de soft sunt mult mai multe, însă ai posibilitatea de a obține o aplicație software potrivită pentru tipul tău de restaurant. Pentru că și acest lucru este foarte, foarte important.

Un software marcaj restaurant vine te ajută să-ți ții clienții aproape. Ai opțiunea de a monitoriza toate rezervările din ziua respectivă, astfel că probabilitatea de a omite o rezervare este minimă. De asemenea, un alt beneficiu foarte important este faptul că reduci semnificativ timpul de preluare a comenzilor. Într-o eră în care totul este digitalizat, de ce ai mai ține o persoană în restaurant pentru preluarea comenzilor? Este mult mai rapid, practic și ușor să transmiți comenzile direct din aplicație spre bucătărie.

Nu ultimul rând, poți monitoriza numărul clienților dintr-o zi. Ca și manager sau patron de restaurant este esențial să te poți raporta la cifre. Mai multe cifre, mai mulți clienți. Nu poți avea pretenția să crești ca și afacere dacă nu poți cuantifica numărul clienților tăi. Cum îți dai seama dacă ai stagnat? Sau dacă ai pierdut clienți într-o lună? Sau, într-un caz fericit, dacă ai câștigat clienți?

Cere soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale de la Expressoft Technology. Un POS restaurant te poate ajuta la administrarea eficientă a restaurantului tăuși te ajută să oferi servicii de înaltă calitate clienților tăi!

Uită de pix și foaie! În 2018 este timpul pentru un POS restaurant nou!

Articol scris pentru a noua probă din SuperBlog 2018!

 

 

Citeste si urmatoarele articole

1 Comment

  1. Buna dimineata!

    Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre si iti dorim mult succes, atat in cadrul competitiei Superblog cat si in tot ceea ce iti propui!

    Cu ganduri bune,

    Echipa Expressoft.

Lasă un răspuns

Sunt de acord cu stocarea datelor introduse mai sus de catre site-ul madmoisellesarcastique.ro