E-Mobility în România? Cum ar fi?

Chiar așa, cum?! Auto Schunn a provocat superbloggerii să își imagineze o societate care adoptă conceptul e-Mobility. Moment în care cei doi neuroni, care încercau să înțeleagă brief-ul, au pus frână brusc. Ceeeeee? Un alt articol despre mașini? Nu e destul că mi-am pierdut vreo alți doi neuroni când am fost nevoită să înțeleg ce înseamnă o jantă? Cum, sunt pe mărimi? Ăăă, ok. Vreau un S. Ah, nu mărimi din astea? Ok, mă scuzați. De parcă eram în Zara. Bună ziua, o jantă mărimea cea mai mică aveți? Eventual neagră, să se potrivească la orice?

Și acum poate vă întrebați de unde mai fac rost de neuroni ca să scriu pentru această probă. Dar ce, credeați că Madmoiselle are doar doi neuroni? Nu, nu! Are vreo 15, ca orice femeie cultă, doar că vreo 10 îi țin ocupați cu moda și alte activități foarte importante și, totodată, secrete. Deci, nu puteți afla misiunea lor. Ntz, ntz!

E-Mobility în România? Cum ar fi?

Vă spun eu cum. Aer mai curat și femei mai fericite. Nu înțelegeți conexiunea dintre cele două aspecte? Perfect. Pentru că nu e nici una! Aerul mai curat reprezintă unul dintre avantajele conceptului e-Mobility. Reducerea poluării cu ajutorul mașinilor electrice s-ar traduce prin piele mai sănătoasă, cu mai puține riduri. Știu că s-a inventat cremă antipoluare, dar de ce să arunci cu banii aiurea pe creme când poți investi inteligent în mașini electrice?

Un alt avantaj al mașinii electrice îl constituie sursa de alimentare. Doh, ați văzut cât de scump e un litru de benzină, motorină, gaz sau ce alt fel de combustibil se mai folosește? Exact, cât un pachet de țigări! Ups. Am greșit exemplul. Aici vorbim despre un viitor mai puțin nociv. Poftim, cât un kilogram de cireșe! Pe scurt, nu știu să fac calcule căci stau prost cu cifrele, dar economisim sume importante de bani.

Avantajele mașinilor electrice sunt mult mai multe, însă conceptul e-Mobility nu se referă doar la mașini. Totuși, nu mă pot să mă abțin să nu-mi imaginez cum ar arăta mașina viitorului. Din punct de vedere al unei femei, of course.

  1. Trebuie să fie dotată full – option. Știți cum sunt femeile, întotdeauna se lasă așteptate. Și, atenție, nu fac asta pentru a-i scoate din sărite pe bărbați. Ideea e că ele trebuie să se machieze, să se schimbe de 10 ori înainte de a ieși din casă, să-și aranjeze părul și câte și mai câte. O soluție ca ele să ajungă la timp la birou, de exemplu, ar fi să aibă opțiunea de a lua micul dejun în mașină. Nici nu se pune problema să mănânce un sandviș, că se depune pe piciorușe și șoldulețe. Cum ar fi să poată să-și facă o omletă dietetică chiar în mașină? Plită electrică există, de ce nu ar fi și o plită electrică într-o mașină electrică? Bineînțeles, ar trebui și o hotă micuță deasupra oglinzii retrovizoare ca să nu miroasă hăinuțele a mâncare, că nu e frumos. Apoi, ar fi util să-și poată face vreo două bucle în trafic, cât timp stă la semafor. Tot frumos ar fi și o mini stație de călcat pentru că niciodată nu se știe când are vreo urgență și nu are timp fata să meargă acasă să se schimbe.
  2. Să aibă opțiunea „mă parchez singură”. Hai, fiți sinceri. De câte ori nu ați amețit 10 ore să căutați un loc de parcare, doar ca să stați o jumătate de oră la o cafea? Ar fi tare interesant să existe o mașină care să te lase în mijlocul străzii, tu să mergi în treaba ta liniștit, iar ea să se parcheze singură. Asta ar salva și persoanele care habar nu au să parcheze. Îți mai trimite un mesaj cu locul exact unde și-a găsit loc să se odihnească și gata.
  3. Să aibă opțiunea „mă încarc singură”. Se știe că o femeie are o mie de gânduri pe minut și un program extrem de aglomerat. Dacă uită să-și alimenteze mașina și rămâne, așa ca toanta, în mijlocul traficului? Mașina trebuie să cunoască programul din acea zi a stăpânei și, în funcție de pauzele ei, să se alimenteze singură. Clar, mașina trebuie să aibă Wifi sau ceva tehnologie avansată din viitor, ca să poată primi în timp util update-uri, în caz că se schimbă ceva în programul stăpânei.

Cum ar fi ca România să adopte total conceptul e-Mobility?

Ar fi extraordinar. Acest concept nu este un moft, o fiță a oamenilor cu salar peste medie, ci este o necesitate. Însă, la ce infrastructură avem momentan, parcă și văd doi bărbați în trafic având următoarea discuție.

– Salut, nu ai un încărcător de Mercedes-Benz EQC

– Bă, nu. A mea e cu motorină.

Evident, e o glumă, dar mi se pare funny. Dar chiar ar fi interesant ca, în viitor, să ai opțiunea de a cumpăra baterie externă pentru mașină. Mai ales când e vorba de un drum mai lung. Din câte a reținut neuronul meu responsabil cu scrierea acestui articol, o mașină electrică trebuie reîncărcată la fiecare 500 km parcurși. Ei bine, cum ar fi să mergi pe autostradă (în viitor, România va avea și autostradă cum trebuie) și să primești curent de la mașina din față? Sau, mă rog, de la ceva sursă externă? Nu știu cât e de realizabil, dar chiar mi se pare interesant.

Mercedes-Benz-EQC-Auto

Vă spuneam ceva mai sus că e-Mobility înseamnă aer mai curat și femei mai fericite. Acum vă explic partea cu femei fericite. Luăm un exemplu de mașină. Mercedes-Benz EQC. O bombonică de mașină. Mai exact, o bombonică de mașină electrică. Nu știu exact ce motor are și unde e amplasat, dar vă imaginați cum ar fi ca o femeie să poate folosi pe post de spațiu de depozitare și partea din față? Ar fi raiul pentru ea! Bineînțeles, cu mențiunea ca parbrizul să fie rabatabil și capota să se ridice invers. Tu, de pe scaunul de șofer, trebuie doar să apeși pe un buton și să-ți iei ce ai nevoie.

Așa că, dacă acest model de Mercedes – Benz nu are spațiul gol sub capotă, ar fi bine să scoată pe piață un model asemănător cu această opțiune. Nu sunt eu specialist în vânzări auto, dar sunt femeie și știu ce-și doresc femeile. Bonus, ar crește vânzările la acest model de mașină. Nu o interesează dacă are 4×4, airbag în fiecare colțișor a mașinii, gps încorporat (nu de alta, dar se pierde cu tot cu el), nici măcar trapa nu o cucerește. Spune-i că are spațiu dublu în care își poate lăsa rujurile și poșetele și vinzi mașina mai rapid decât clipești!

Pentru voi cum ar arăta societatea după acest concept nou, e-Mobility?

Articol scris pentru proba a doua din Spring SuperBlog 2019!

Sursă foto:  mercedes-benz.ro

7 Replies to “E-Mobility în România? Cum ar fi?”

  1. Valeria Chertes says: martie 7, 2019 at 5:41 pm

    Foarte frumos articol,succes!

  2. Roman Nicoleta Ana Maria says: martie 7, 2019 at 5:53 pm

    Eu te admir foarte mult,felicitări pentru articol,sper sa iei punctaj maxim🙌Imi place foarte mult cum scri💝😘esti o fata deșteaptă💝😘

  3. Marinescu Constantina Cristina says: martie 7, 2019 at 6:18 pm

    Sincer nu știu cum ar arăta acest concept e-Mobility pentru că nu le am cu astea, nu mă pasionează mașinile și nici nu am de gând să dau de permis, îmi este oarecum frică! Articolul tău mi-a plăcut foarte mult și chiar am râs la anumite paragrafe din articol! Felicitări și mult succes în competiție!

  4. Trandafir Mihaela Anabela says: martie 8, 2019 at 1:46 pm

    asta e ceva destul de greu de imaginat…la sensul ca intai ne trebuie infrastrictura mai buna si nivel de trai mai bun…si multe multe alte chestii…deci nu cred ca va fi posibil mai devree de 2200la noi 😉 parerea mea…suntem mult in urma cu multe…

    1. madmoiselle says: martie 8, 2019 at 3:15 pm

      Hai să fim optimiști! Te rog eu! 😀

  5. Proba 2. Un viitor definit de e-mobility says: martie 14, 2019 at 12:17 pm

    […] E-Mobility în România? Cum ar fi? […]

  6. Lidia H. says: martie 17, 2019 at 7:52 pm

    Foarte tare! Chiar amuzant articolul.. Cred ca ai punctat ceea ce trebuia. Te pup

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*