Cadourile nașpa la control, vă rog!

pixuri-personalizate

Astăzi o să mă transform în polițistul ăla nesuferit care vă ia prin surprindere și vă cere actele la control, dar în loc de acte, eu vă zic doar „Cadourile nașpa la control, vă rog!

Nu mă refer aici la acele cadouri nașpa luate pe repede înainte pentru o aniversare. La acea felicitare cu desen prost făcut pe care au fost trântite niște cuvinte la întâmplare. Sau la acel pluș cumpărat din lipsă de inspirație. Sa imaginație. Nici măcar la acel buchet de flori aproape ofilit pentru că…era la promoție.

Mă refer strict la cadourile nașpa promoționale. Știu că ai cel puțin unul, primit fie la angajare, fie la un eveniment, fie cu altă ocazie. O brichetă, un pix, o agendă, o traistă, un sorț, un termos, un tricou, un hanorac, o borsetă sau, poate, un rucsac.

Dacă aș strânge într-o cutie (pardon, căruță, că nu încap toate într-o cutie) toate cadourile nașpa pe care le-am primit de-a lungul timpului, ar fi o gălăgie de nedescris. Aș auzi numai scântece, revoltă, nedumeriri, rugăminți sau chiar strigăte de ajutor înfrânte. „Oare ce caut eu aici?” ,” Cu ce oi fi greșit să am parte de un sfârșit atât de tragic?” ,” Nu mai suport situația asta, cineva să mă ajute!” ,” Iar o să ajung cârpă de șters praful! Heeeelp! Plizz!

Aș putea vorbi despre cadourile nașpa până a doua și de Paște și tot nu-i suficient. Trebuie să fac ceva ca să salvez lumea de astfel de cadouri. De pixuri ieftine cu logo de-o șchioapă care nici măcar nu scriu bine. De brichete branduite care se strică la a doua utilizare. De traiste realizate prost spre foarte prost care, cu fiecare vizită la supermarket, își mai pierd o literă din mesajul inscripționat.

Cum salvez lumea de cadourile nașpa?

Ar fi prea frumos ca să pot schimba cu un singur click mentalitatea companiilor. Ar fi prea ușor și să fac un eveniment dedicat lor în care să le țin un discurs prin care să-i conving să renunțe la cadourile nașpa. Cel mai bună, mai utilă și mai eficientă metodă este puterea exemplului.

cadouri-promoționale-eco

Madmoizela – super eroina sarcastică – își ia cel mai bun și mai puternic aliat în această provocare: Today Advertising. Voi alege câte un cadou pentru fiecare companie din Cluj și le voi livra personal pentru a le demonstra că se poate și altfel. Astfel că voi alege promoționale ECO pentru multinaționale. Coffee cup-uri to go pentru angajați, personalizate subtil, dar să facă referire la brand. Ar fi un cadou drăguț, util și eficient. În plus, astfel demonstrezi tuturor (nu doar angajaților tăi) că ești un brand care se respectă și iubește planeta. Și nu doar că iubește planeta, dar face și ceva în sensul ăsta pentru a o proteja.

casti-promotionale

Pentru micii antreprenori voi alege cadouri promoționale WOW. O traistă din bumbac pe care să fie brodat sloganul companiei sau logo-ul lor (dacă e unul cute).

Pentru Horeca voi alege o pereche de căști. Come on, e o modalitate faină de a te promova, căci știm cu toții că ne place să purtăm căști cu noi peste tot. Doar la duș ce le mai dăm jos. Așa că voi alege un mesaj haios, dar reprezentativ și-l voi grava. Ceva de genul „every day toast” sau „I’m loving it!”.

Spuneți și voi, nu e un plan minunat? Credeți că voi reuși să salvez, astfel, lumea de cadourile nașpa?

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020!

4 Replies to “Cadourile nașpa la control, vă rog!”

  1. Dana says: martie 20, 2020 at 10:16 pm

    Nu cred ca vei reusi sa salvezi lumea ,insa orice incercare e binevenita.multinationalele pur si simplu nu pun pret pe utilitate.Pentru ei conteaza doar de cate ori apare brand-ul lor pe cate o chestie….strict parerea mea😉

  2. Valeria Chertes says: martie 20, 2020 at 10:43 pm

    Te felicit pentru articol,îți doresc succes!

    1. Madmoiselle Sarcastique says: martie 22, 2020 at 5:03 pm

      Mulțumesc mult!

  3. Roman Nicoleta Ana Maria says: martie 22, 2020 at 7:11 pm

    Super tare articolul tau,sigur vei reusi draga mea!

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*